Actividades Extraescolares

El pasado viernes, nuestros alumnos estuvieron muy ocupados mostrando sus destrezas y habilidades en la exhibición de Judo, por un lado, y en los exámenes de Cambridge, por otro. Enhorabuena a las familias que apostáis por extender la educación de vuestros hijos a ámbitos tan importantes como la competencia lingüística en otro idioma, y el deporte. Y enhorabuena a los alumnos que, con su esfuerzo y dedicación, nos hacen estar muy orgullosos de ellos.

El darrer divendres, els nostres alumnes van estar molt ocupats mostrant les seues destreses i habilitats en l’exhibició de Judo, d’una banda, i en els exàmens de Cambridge, per un altre. Enhorabona a les famílies que aposteu per estendre l’educació dels vostres fills a àmbits tan importants com la competència lingüística en un altre idioma, i l’esport. I enhorabona als alumnes que, amb el seu esforç i dedicació, ens fan estar molt orgullosos d’ells.